Antes de Granada

Hola,

De wekelijkse blog liet helaas even op zich wachten! Maar er is teveel gebeurd om hem over te slaan... Vandaar nu een mini blogje van twee weken :)

Vorige week maandag (de week van de 31e augustus) begon ik aan mijn laatste werkweek. Best wel een apart gevoel. Na ongeveer 4 hittegolven van rond de 45 graden was het eindelijk een beetje afgekoeld, waardoor we 's middags meestal op stap konden. Vanaf het begin wilden ze me namelijk allemaal plaatsjes in de omgeving van Madrid laten zien maar door de hitte is het er niet van gekomen. Zo hebben we die week Chinchón, Alcalá de Henares en attractiepark Warner Bros bezocht. Op woensdag ging iksamen met Sirkka uit eten bij de 100 Montaditos. Het begon leuk, alleen dit veranderde toen haar tas met alles erin ineens niet meer onder de tafel stond. Gestolen. We zijn er de hele nacht mee bezig geweest en nadat ik mijn bus net gemist had en op de nachtbus moest wachten was ik rond half 3 weer thuis.

Het weekend ben ik naar Granada gegaan, om vast de sleutel van mijn kamer op te halen en om spullen af te leveren. 5 uur in de bus zaterdagochtend heen en 5 uur in de bus zondagmiddag terug. Maar het was heel erg leuk. Één huisgenootje was er al, een Italiaans meisje, samen met haar moeder. De andere twee (waarvan één italiaan en één onbekend) zouden afgelopen weekend aankomen.

Die maandag was mijn laatste werkdag. Best wel raar wakker worden. Isabel en ik hebben er een gezellige dag van gemaakt en in de avond brachten ze me naar het vliegveld van Madrid. Eindelijk was het zover dat ik lekker weer een weekje naar Nederland ging.

Martijn kwam me 's nachts ophalen en toen zijn we naar mijn ouders gegaan. We hebben veel gedaan deze week en veel mensen gezien. Ik ben zelfs nog naar een super leuk vrijgezellenfeestje van de zus van martijn geweest. Ik was wel echt er weer even aan toe om weer in Nederland te zijn. Het voelde als vakantie!

Nu zit ik bij de gate te wachten totdat Vueling me naar mijn nieuwe avontuur vliegt!

Liefs Iris

Ps. De rede van de missende blog was een technische fout... na een uurtje typen was de hele (super leuke) blog helaas weg...

Reacties

Reacties

Marjolein

Het was superleuk dat je weer even hier was. Gezellig samen met Martijn voor het nieuwe huis shoppen. Nu weer naar je volgende avontuur!!!
Heel veel plezier en tot over 5 weken in Granada!!

oma Elly.

Na alle blogs was het leuk je te zien.
Veel plezier in de volgende tijd in Granada.
IK ben benieuwd naar je volgende verhalen.

Akke

Fijn om je weer, al was het maar kort, gezien te hebben.
Tuurlijk gaan we je deze maanden je blog weer volgen.
Heel veel plezier en een fijne tijd in Granada, Iris.

Jeanine

Ik heb je gemist! 0.o

Nu kan je met je Italiaanse studiegebied uitproberen of je echt allebei in je eigen taal een gesprek kan voeren :D

Kus!

Jeanine

*Studiegenoten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active