¡Vacaciones!

Hola,

Even een korte update, vanuit Torre del Mar (helaas zonder wifi...)! Hier ben ik tot en met maandag de 17e. Daarna 1 dagje in Madrid en dan door naar Granada. Het is erg warm, maar vanaf donderdag wordt het gekukkig iets koeler (zeggen ze...). Het is weer een erg lekker ritme: laat opstaan, strand, eten, siësta, strand, uit eten, slapen. Hier kan ik wel aan wennen.

Er staat veel op het programma deze week, waaronder mijn plan om langs de kustlijn te fietsen (ik ben tenslotte een Hollander...). Heel veel van de dingen die we gaan doen, doen we met de vriendengroep van Isa en José en die zijn allemaal heel erg gezellig.

Zaterdagochtend vroeg vertrokken we. Het plan was om rond 9 uur te vertrekken, maar de kat moest ook mee. En die liet zich natuurlijk niet zo gauw vangen. Eenmaal in de auto heeft ze 5 uur lang gemiauwd, zonder pauze. Gelukkig had ik mijn oordopjes en muziek! Oma heeft een hond, en de twee hadden elkaar nog nooit ontmoet, dus dat was spannend. Isa zit nu onder de kattenschrammen. De eerste ontmoeting ging niet heel goed dus ;)

Ik kom net terug van de kermis, wanneer ik weer wifi heb zal ik een langer verhaaltje schrijven :)

Lieve groetjes!

Reacties

Reacties

evelien

Klinkt nog steeds goed iris, je verhalen. Verveel je je nooit?
Inderdaad aan zo'n ritme zou ik ook kunnen wennen. Lekker relaxed allemaal. Fijne vakantie daar in madrid 1 dag en granada!!

marjolein

Leuk!, langs de kustlijn fietsen. Daar is het lekker vlak! Gezellig dat je zo betrokken wordt bij alle vrienden. Veel plezier nog.

oma Elly.

Leuk verhaal van die poes!
minder voor jullie denk ik,
Geniet verder van deze luxe vakantie met gezellige mensen.

Corné

hebben ze wel een fiets wara je een beetje op past? Veel plezier met fietsen in ieder geval!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active